نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی Vivo در بین تولید کننده های اسمارت فون شهرت چندانی ندارد اما گاها محصولات عجیبی تولید میکند. چندی پیش این کمپانی نازک‌ترین اسمارت فون جهان را با نام X5 Max معرفی کرد که ضخامتی در حدود 4.8 میلی متر داشت و اکنون نیز تصاویری از X5 Pro منتشر شده است که همچنان یک ویژگی خاص را یدک می‌کشد. X5 Pro یک دوربین 32 مگاپیکسلی در بخش جلویی خود خواهد داشت طراحی سایت که می‌تواند جزئیات بسیار زیادی را در سلفی‌ها ثبت کند و این ویژگی باعث می‌شود که کیفیت دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در عکاسی سلفی که تنها چند محصول انگشت شمار دارای آن هستند، دیگر چندان به چشم نیاید.

البته شاید این تنها یک حقه تبلیغاتی باشد و در زمان معرفی شاهد یک دوربین 8 یا 13 مگاپیکسلی بر روی آن باشیم رژیم لاغری و دستگاه از طریق بهبود‌های نرم افزاری بتواند چنین وضوحی را ارایه دهد.

مشخصات زیادی در خصوص ویوو X5 Pro منتشر نشده است اما می‌دانیم که این محصول صفحه نمایشی 6 اینچی خواهد داشت و قاب دستگاه نیز فلزی است. علاوه بر این انتظار می‌رود که این اسمارت فون از یک پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 استفاده کند که 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده خواهد شد. البته سیستم عامل این محصول جدید از سوی کمپانی ویوو اندروید لالی‌پاپ خواهد بود که انتظار می‌رود رابط کاربری اختصاصی ویوو بر روی آن جلوه نمایی کند.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: